دیدار مدیرکل زندان‌های زنجان با مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در سفر یکروزه خود به شهرستان ابهر ،با مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان‌های ابهر و خرمدرد دیدار و مهم‌ترین مشکلات زندان ابهر را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که در فرمانداری شهرستان ابهر صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان گفت :نگاه تعاملی مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره به مسائل زندان ابهر مایه امیدواری بوده که این امر می‌تواند در آینده نه چندان دور بسیاری از مشکلات زندان ابهر را برطرف سازد.
بنیادی در این نشست به برخی از آسیب‌های زندان جدید ابهر اشاره و افزود: یکی از معضلات پیش رو در زندان ابهر موضوع ارتباطات مخابراتی این زندان است که با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استاندار زنجان و همکاری‌های صورت گرفته در شهرستان به زودی زود شاهد حل این مشکل خواهیم بود.
لازم به توضیح است در این نشست طاهرخانی دادستان شهرستان ابهر نیز پس از پیگیری‌های لازم از مسئولین اجرایی شهرستان، مقدمات تکمیل پروژه فیبر نوری زندان ابهر را انجام و عملیات نصب این پروژه در ورودی زندان ابهر با حضور مدیر کل زندان‌های استان و مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره آغاز شد.

دیدار مدیر کل زندان‌های زنجان با مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان‌های ابهر و خرمدره
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha