تجلیل مدیرکل زندان‌های زنجان از خانواده شهداء

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با حضور در منزل خانواده شهید عبدی از شهدای منتسب به کارکنان زندان‌های زنجان از سال‌ها فداکاری و صبوری همسر و فرزندان این شهید گرانقدر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه انجام شد، مدیر کل زندان‌های زنجان با تبریک میلاد فرخنده امام هادی(ع) و عید بزرگ شیعیان عید غدیر خم گفت: ایام خاص ذی‌الحجه به ویژه عید غدیر خم مصادف با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه بوده که بر خود واجب دانستیم در این ایام با حضور در منزل شهیدی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی از سال‌ها فداکاری و صبوری خانواده این شهید قدردانی کنیم.
بنیادی در جمع خانواده شهید عبدی افزود: مادران و همسران شهدا نماد بارز ایثار و فداکاری هستند چرا که تمام عمر خود را به پای مراقبت و محافظت از زندگی و فرزندان شهیدان کردند که می‌بایست قدردان این همت بلند آنان باشیم .
لازم به توضیح است در این دیدار هدایای نقدی،شاخه گل و لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی حجت الاسلام والمسلمین بنیادی به خانواده معظم این شهید گرانقدر تقدیم شد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha