مدیرکل زندان های مازندران : پیشگیری از تکرار جرم یکی از زیرشاخه‌ های پیشگیری اجتماعی است

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت، مداخله در دوره‌های مختلف رشد نوجوانان بزهکار، منحرف یا در معرض بزهکاری را به ‌منظور پیشگیری از مزمن شدن و تکراری شدن بزهکاری آنها در دوران بزرگسالی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران،حمید رضا پوریانی مدیرکل زندان های استان مازندران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت بر پیگیری جدی مباحث قضایی تاکید کرد و گفت: تعامل مطلوب با مراجع ذیربط می‌تواند شرایط بهره‌مندی مددجویان این مرکز را از ارفاقات قانونی بهبود بخشد.

مدیرکل زندان های مازندران ادامه داد: با بهره‌گیری از اقدامات ترمیمی و اصلاح‌گر درصدد از بین بردن تداوم بزهکاری در کودکان و نوجوانان هستیم .وی همچنین بر مداخله در فرآیند شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان در معرض خطر تأکید کرد تا از این گذر، افرادی قانون‌مدار تربیت شوند.

حمیدرضا پوریانی تبیین چگونگی عملکرد کانون اصلاح و تربیت را در بستر پیشگیری از جرم دانست و افزود: حمایت همه‌جانبه از کودکان و نوجوانان دارای معضل، باهدف از بین بردن عوامل خطر پیرامون آن¬ها و درنهایت تربیت و آموزش ایشان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha