فیلم| آزادی محکوم‌به‌قصاص پس از ۱۳ سال با کمک خیرین از زندان دزفول

پس از ۱۳ سال حبس، زندانی محکوم به قصاص در زندان دزفول با کمک خیرین و دادستان شهرستان شوش به آغوش خانواده باز می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خوزستان؛ رهایی این زندانی از قصاص با کمک خیرین، دادستان و معتمدین شهر ، پس از رهایی از قصاص ، به واقعیت پیوست. این زندانی که به جرم قتل در زندان دزفول به سر می‌برد، به دلیل عدم توانایی خانواده برای پرداخت دیه و رضایت شاکی ، محکوم به قصاص بود. اما با تلاش و پیگیری خیرین و دادستان شهرستان شوش، و همراهی معتمدین ، سرانجام این موضوع به صلح و آزادی منجر شد.
هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان های خوزستان، با ابراز خشنودی از این رخداد گفت: “ ما همیشه در تلاش هستیم که با حفظ حقوق زندانی، برای صلح وسازش و آزادی زندانیان تلاش کنیم. در این مورد هم با کمک خیرین و معتمدین شهر، توانستیم به این اهداف برسیم.
وی اظهار داشت: “ آزادی یک انسان ، یک موضوع انسانی است و ما همیشه در کنار نیازمندان و زندانیان هستیم تا بتوانیم در رهایی آن‌ها کمک کنیم.
هاشم نیا افزود : ما از کمک همه افرادی که در این موضوع به ما کمک کردند، سپاسگزاریم. امیدواریم که بتوانیم زندگی جدیدی را با آزادی و امید برای همه محکومین به قصاص شروع کنیم. ” این رخداد ، نمونه ای از همدلی و همکاری افراد خیر در راستای حل موضوعات انسانی و اجتماعی است و امید است که در آینده نیز شاهد چنین موارد مثبت و دلگرم کننده‌ای باشیم.

انتهی پیام/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha