جلسه کارگروه اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های خوزستان

جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان های خوزستان به ریاست سرپرست اداره کل زندانهای استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، هاشم نیا سرپرست اداره کل زندان ها با عنوان اینکه اشتغال به زندانیان کمک می کند تا احساس مفید بودن و ارزشمندی داشته باشند. آنها به جای اینکه در حبس،احساس بی‌هدفی و پوچی کنند، می‌توانند با مشارکت در کار و تولید، احساس مسئولیت و ارزش خود را کشف کنند.
وی افزودکه؛ اشتغال در زندان به زندانیان کمک می‌کند تا مهارت های مختلف را بیاموزند.

جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان های خوزستان


سرپرست اداره کل زندان ها عنوان کرد: مطالعات نشان داده است که اشتغال می‌تواند به بهبود رفتار و کاهش استرس در زندانیان کمک کند. اشتغال زندانی می‌تواند به کاهش مشکلات مالی خانواده و ارتقا وضعیت معیشتی آنها کمک کند. این موضوع به ویژه برای خانواده هایی که از نظر مالی در تنگنا هستند، مهم است.
هاشم نیا افزود :ضرورت ایجاد فرایند مناسب برای توسعه اشتغال نشسته ،توجه به موضوع دستمزد زندانیان و بهره‌مندی از ظرفیت زندانیان رای باز در کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان از مهم‌ترین محورهای مورد تاکید در این جلسه است.
لازم به توضیح است در این جلسه اعضای حاضر مسائل و مشکلات اشتغال و مهارت آموزی حوزه مسئولیتی خود را مطرح و راهکارهای مناسب در جهت بهبود وضعیت موجود ارائه گردید.

انتهای پیام /.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha