اتصال سپتیک زندان مرکزی ایلام به فاضلاب شهری

پس از تلاش بی وقفه مدیرکل و کارکنان زندان‌های استان ایلام و رایزنی‌های مستمر با دستگاه‌های اجرایی از جمله: شهرداری، اداره آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و منابع طبیعی، سپتیک زندان مرکزی به فاضلاب شهری متصل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، پروژه فاضلاب شهری زندان مرکزی به اتمام رسید.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: از آذر ماه سال 1402 برای اتصال سپتیک زندان مرکزی به فاضلاب شهری با دستگاه‌های اجرایی رایزنی شد و ضمن جذب اعتبار کافی، خط لوله فاضلاب به طول 4 کیلومتر راه اندازی و سپتیک زندان به فاضلاب شهری متصل شد.

اسکندری با عنوان این موضوع که سیستم فاضلاب زندان مرکزی تا کنون به صورت سپتیک بوده است، اذعان داشت: این پروژه طی 6 ماه با اعتبار 10 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت و به صورت ویژه پیگیری و اجرا شد و هفته گذشته نیز به اتمام رسید.

مدیرکل زندان های استان ایلام از همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی برای تکمیل و راه اندازی پروژه فاضلاب شهری زندان تقدیر کرد و اظهار داشت: همکاری و استفاده از ظرفیت و توان دستگاه ها و نهادها در دستیابی به اهداف سازمانی و پیشبرد اقدامات تاثیر بسزایی دارد. وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق هرچه بهتر اولویت های سازمانی و بهبود فرایند خدمت تلاشی بیش از پیش خواهیم داشت.

اتصال سپتیک زندان مرکزی ایلام به فاضلاب شهری

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha