خیرین مازندرانی حامی سازمان زندان‌ها در همایش نسیم مهر تجلیل شدند

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، از تلاش های خیرین حامی خانواده های زندانیان نیازمند استان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران در همایش نسیم مهر که در مجتمع رفاهی آموزشی منطقه 12 شمال کشور ویژه کارکنان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی برگزار شد، با تقدیر از خدمات و اقدامات خیرین حامی خانواده های زندانیان نیازمند استان، اظهار کرد: خداوند متعال به خیرین توفیق داده و روزی خود را به سمت آنها ارزانی داشته است.

دکتر عباس پوریانی بیان کرد: خداوند توفیق خدمت به محرومین را به خیرین اعطا کرده است؛ چه بسا افرادی نیز هستند که علیرغم دارا بودن ثروت، توفیق کمک به محرومین را ندارند.

پوریانی، کمک به نیازمندان را موجب برکت در زندگی عنوان کرد و افزود: کمک به نیازمندان و احسان و نیکوکاری در حقیقت گنجی است که هم در این دنیا و هم آخرت برکات بسیاری خواهد داشت و این مهم در روایات متعدد از ائمه معصوم(ع) نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران نیز در این همایش اظهار کرد: خانواده زندانیان، نیازمند کمک و مساعدت هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند تا از بروز مشکلات و آسیب های بعدی پیشگیری شود.

علی استادی با تقدیر از زحمات حامیان خانواده های زندانیان نیازمند مازندران، افزود: در سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان به خانواده های زندانیان کمک شده است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران با بیان اینکه در سال 1402 به دو هزار و 656 نفر از خانواده های زندانیان نیازمند مازندرانی مستمری پرداخت شده است، ادامه داد: پرداخت اجاره مسکن برای 147 نفر، توزیع سبد معیشتی برای بیش از 12 هزار نفر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به 124 نفر و پرداخت کمک هزینه درمان به 333 نفر از جمله برخی اقدامات انجام حمایت از زندانیان استان در سال گذشته بوده است.

استادی همچنین از آزادی 212 زندانی در سال گذشته با حمایت خیرین از زندان های استان خبر داد و افزود: تاکنون یکهزار و 792 نفر از زندانیان واجدین شرایط استان مازندران، از مزایای پابند الکترونیک بهره مند شدند.

گفتنی است در ادامه با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران و دادگستری و مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان از تلاش های خیرین حامی خانواده های زندانیان نیازمند استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

خیرین مازندرانی حامی سازمان زندان‌ها در همایش نسیم مهر تجلیل شدند

خیرین مازندرانی حامی سازمان زندان‌ها در همایش نسیم مهر تجلیل شدند

خیرین مازندرانی حامی سازمان زندان‌ها در همایش نسیم مهر تجلیل شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha