راه‌اندازی سینما در زندان بابل

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام، نخستین سینمای زندان های مازندران در بابل راه اندازی و زندانیان بند جوانان از آن استفاده کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، مدیرکل زندان‌های استان در بازدید از زندان بابل به منظور تقویت روحیه و غنی سازی اوقات فراغت زندانیان بر ایجاد سینمای سیار در زندانها و پخش فیلم های آموزشی، داستانی و طنز و مفرح تأکید کرد.
"حمیدرضا پوریانی" ضمن تقدیر از رئیس زندان بابل گفت: تمام زندانها برای ایجاد سینمای سیار از ظرفیتهای سالن کنفرانس، نمازخانه ها، کلاسهای آموزشی و باشگاه های ورزشی استفاده کنند تا زندانیان دوران محکومیت را با امنیت خاطر و روحیه خوب سپری کرده و بازگشت شرافتمندانه به جامعه داشته باشند.
"مهدی شریعت" رئیس زندان بابل گفت: سینما رسانه‌ای توانا و قدرتمند برای غنی‌سازی اوقات فراغت است و مفهوم اوقات فراغت با سینما به رشد و تعالی می‌رسد.
شریعت اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل های سازمانی به ویژه غنی سازی اوقات فراغت، زندانیان بر اساس برنامه ریزی قبلی با حضور در سینما به تماشای فیلم های مورد علاقه خود خواهند پرداخت.
وی افزود، در آیین راه اندازی و بهره برداری از این مجموعه"محمد غلامرضاپور" رئیس دادگستری فریدونکنار حضور داشت .
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha